NORSK MASSASJESKOLE

Vi er en 100% nettbasert massasjeskole – alltid tilgjengelig og faglig oppdatert.

Spar tid og penger – studér online du også!

Norsk Massasjeskole er Norges første og eneste nettbaserte massasjeskole!

Vi har planlagt massasjeskolen siden 2017 og brukt god tid på å utvikle pedagogikken og kursinnholdet. Vi ble ekstra inspirert til å lansere prosjektet nå av Covid-19-krisen, som har endret synet mange har på nettbasert undervisning.

Millioner av mennesker verden over har lært seg å bruke Zoom og Microsoft Teams til å holde møter og undervisning på nettet. Utrolig mye kreativitet og innsats er trigget, og det er en fantastisk spennende tid vi lever i.

Norsk Massasjeskole leder an i massasjebransjen som tradisjonelt er ganske konservativ og langsom. Vi setter standarden for hvordan moderne massasjeundervisning kan foregå.

Whereby-Zoom-Teams-Nettkurs

Whereby, Zoom og Teams er effektive verktøy for undervisning og møter. De fungerer godt i vår massasjeskole også.

VÅR MISJON

Vi vil gjøre det mer tilgjengelig og fleksibelt å ta en massasjeutdanning:

• Geografisk
  • Tidsmessig
  • Økonomisk

Spar tid og penger – studér hjemmefra i ditt eget tempo!

Vi vil oppgradere kvalitet, kunnskap og kommunikasjon innen massasjebransjen:

• Grunnutdanning for alle
  • Tilleggsutdanning for erfarne massører
  • Helsespråk og Anatomi for utenlandske terapeuter

Vi vil modernisere pedagogikken og undervisningsmetodene innen massasjefaget:

• Mer markedsrettet og praktisk nyttig
  • Mer individuelt tilpasset
  • Ingen passiv klasseromsundervisning

Avstand er ikke lenger noen hindring

Ved en tradisjonell skole må du beregne tidstap og kostnader til reise og opphold mens du studerer. Hos oss kan du balansere studietiden mellom jobbliv og privatliv uten ekstrakostnader.

I disse tider er det også verdt å nevne smittevern: Vår skole er 100% virusfri! 🙂

Noen spør om man kan ha en massasjeskole uten fysisk kontakt. Det er en viktig tanke som vi har vurdert nøye og funnet løsningen på.

Det er jo ikke læreren og eleven som skal ta på hverandre, så de behøver ikke å være samme sted. Når videoundervisningen har høy kvalitet, og alle elevene får personlig tilbakemelding og korreksjon, fungerer det godt pedagogisk. Vi erfarer at dette er effektivt.

Massasje-Norge

Det koster mye tid og penger å reise i Norge. Vi løser det med nettbasert massasjeskole.

Store fordeler med nettundervisning

1. Du kan studere i ditt eget tempo
  2. Du trenger ikke reise noe sted
  3. Prisene for våre kurs og utdanninger er lavere enn hos tradisjonelle skoler

I tillegg bruker vi moderne metoder som gjør læringen morsommere og mer effektiv enn den vanlige klasseromsundervisningen.

Les mer om våre fordeler under.

Massasje-Quiz

Klasserom er ikke lenger standarden for effektiv undervisning. Moderne metoder gjør læringen morsommere og mer tilgjengelig.

VÅRE VIKTIGSTE FORDELER

Fleksibel og effektiv

Norsk Massasjeskole tilbyr internettbaserte kurs og utdanninger.

Du kan følge undervisningen hjemme fra din egen stue eller klinikk, og du bestemmer selv tempoet.

Er du i full jobb kan du studere en time om dagen. Har du mye ledig tid kan du ta hele studiet raskt og effektivt.

Du er sjefen!

Praktisk og yrkesrettet

Norsk Massasjeskole skaper profesjonelle massører.

Vi har komplette utdanninger for de som vil inn i bransjen, og enkeltstående tilleggskurs for de som allerede har utdanning og erfaring.

Vi samarbeider med Norsk Massasjeforening slik at alle våre utdanninger gir godkjenning og medlemskap.

Smart og moderne

Norsk Massasjeskoles team har lang erfaring innen internettbasert kommunikasjon, og går foran i utviklingen av massasjebransjen.

Hvorfor reise landet rundt for å gå på kurs, med store kostnader til transport og overnatting, når du kan lære vel så effektivt hjemme?

Kjetil Prestesæter Norsk Massasjeskole

Norsk Massasjeskole er grunnlagt av Kjetil Prestesæter, en av de mest markante og erfarne skikkelsene i norsk massasjebransje.

KJETIL PRESTESÆTER

Rektor og grunnlegger av Norsk Massasjeskole

PROFESJONELL ERFARING

• 2017 – Stiftet Norsk Massasjeskole – Norges første online skole innen helse og velvære.
  • 2013 – Stiftet Norsk Massasjeforening for profesjonelle massører – en nettbasert og effektiv organisasjon som siden 2019 har vært Norges største organisasjon for alternative behandlere med over 1.000 aktive medlemmer.
  • 2003 – Styreleder i Norges Massasjeforbund. Gjorde vesentlige forbedringer, men ble ikke 100% fornøyd.
  • 2002 – Startet med Massasjekurs for par – har hatt 500+ lykkelige par som deltakere.
  • 2000 – Startet massasjeklinikken Vel & Være – har behandlet 10.000+ kunder.
  • 1998 – Startet med bedriftsmassasje – har solgt 40.000+ behandlinger.

UTDANNING

• Medisinutdanning fra Bjørknes Høyskole.
  • Massasjeutdanning fra Axelsons Institute.
  • Treningsutdanning fra Norges Helsestudioforbund, Klatreforbund og Skiforbund.
  • Mediekunnskap og Animasjon fra Høgskulen i Volda.
  • Praktisk Pedagogisk utdanning fra Universitetet i Oslo.
  • Informatikk og Systemutvikling fra Universitetet i Oslo.

ARRANGEMENTER