KURSPÅMELDING
Har du spørsmål?
Gå til vår side Spørsmål & Svar først.
Hvis du ikke finner svar der kan du kontakte oss.
Slik melder du deg på kurs:
- Fyll ut skjemaet til høyre (eller nederst på siden hvis du bruker telefon).
- Alle felt merket med * må fylles ut.
- Klikk ‘SEND KURSPÅMELDING’.
- Vent på e-postfaktura.
- Når du har betalt sender vi deg brukernavn/passord og annen kursinformasjon slik at du kan begynne å studere.
Betaling / Delbetaling
- Når vi har mottatt din kurspåmelding, sender vi deg e-postfaktura.
- Du kan få delbetaling av fakturaer på minst kr. 5.000. Ved delbetaling deler vi opp kursprisen i 5 månedlige avdrag.
- Du får full tilgang til kurset etter første innbetaling, men hele kursprisen må være betalt før du får diplom.
- Administrasjonsgebyr for delbetaling er kr. 500,-
Vilkår
- Avmelding må skje skriftlig via e-post før du har betalt noe for kurset.
- Når vi har mottatt første innbetaling sender vi deg innloggingsinformasjon slik at du får full tilgang til kurset.
- Kurspåmeldingen blir derved bindende, og vanlig angrefrist gjelder ikke.
- Innbetalte beløp blir ikke refundert, og du er forpliktet til å betale resten av kursprisen.
- Skolen forbeholder seg rett til å justere kursinnhold, metoder og beskrivelser fortløpende uten varsel, så lenge dette har pedagogisk eller praktisk verdi for studiene.