KURSPÅMELDING

Har du spørsmål?

Gå til vår side Spørsmål & Svar først.

Hvis du ikke finner svar der kan du kontakte oss.

Slik melder du deg på kurs:

  1. Fyll ut skjemaet til høyre (eller nederst på siden hvis du bruker telefon).
  2. Alle felt merket med * må fylles ut.
  3. Klikk ‘SEND KURSPÅMELDING’.
  4. Vent på e-postfaktura.
  5. Når du har betalt sender vi deg brukernavn/passord og annen kursinformasjon slik at du kan begynne å studere.

Betaling / Delbetaling

  • Når vi har mottatt din kurspåmelding, sender vi deg e-postfaktura.
  • Du kan få delbetaling av fakturaer på minst kr. 5.000. Ved delbetaling deler vi opp kursprisen i 5 månedlige avdrag.
  • Du får full tilgang til kurset etter første innbetaling, men hele kursprisen må være betalt før du får diplom.
  • Administrasjonsgebyr for delbetaling er kr. 500,-

Vilkår

  • Avmelding må skje skriftlig via e-post før du har betalt noe for kurset.
  • Når vi har mottatt første innbetaling sender vi deg innloggingsinformasjon slik at du får full tilgang til kurset.
  • Kurspåmeldingen blir derved bindende, og vanlig angrefrist gjelder ikke.
  • Innbetalte beløp blir ikke refundert, og du er forpliktet til å betale resten av kursprisen.
  • Skolen forbeholder seg rett til å justere kursinnhold, metoder og beskrivelser fortløpende uten varsel, så lenge dette har pedagogisk eller praktisk verdi for studiene.